سفارش تبلیغ
صبا ویژن
نویسنده : پر یا و سعید - ساعت 12:48 عصر روز دوشنبه 86/5/29
چه رازهایی را به همسرتان نگویید !
مرزهای صداقتی را بهتر بشناسید

یکی از رازهای پایدار نگه داشتن یک رابطه خوب ایجاد صداقت است اما داشتن صداقت به معنی شریک شدن در تمام افکار شخصی " ارزوها " ترس و رویاهای همسرتان نیست . صداقت مانند یک تیغه دو لبه عمل می کند بنابراین باید با احتیاط با ان عمل کنید . مهم این است که شما بدانید باید چه چیزی با همسرتان قسمت کنید و در چه چیزی تنهایی عمل کنید .

رازها و قوانین شخصی تان را پیش خودتان نگه دارید
شما هم مثل هر انسانی حق دارید در روابط زناشویی در خانواده و در هر نوع رابطه گروهی و شخصی مسائل خصوصی برای خودتان داشته باشید که انها را فقط برای خود نگه دارید . این حق شماست که بخشی از زندگیتان را به عنوان رازی حفظ کنید . مهم نیست که ان مسئله چقدر کوچک یا چقدر بزرگ باشد اگر از نظر شما شخصی و خصوصی است اشکالی ندارد فقط پیش خودتان بماند . این حق شماست که بخشی از شبانه روز را به خود و کارهای شخصی اختصاص دهید . حتی شما می توانید روزهایی از ماه یا سال را برای خودتان داشته باشید و در ان روزها به کارها و علایق خود بپردازید .
اگر شما در زندگی زناشویی تان احساس خلوت و تنهایی ندارید در مورد رابطه تان نگران باشید زیرا شما و همسرتان احساسات روحی و جسمی یکدیگر را محدود کرده اید و این به ضرر رابطه شما تمام می شود اما این را هم بدانید که شما با همسرتان احساس صمیمیت پیدا نمی کنید مگر اینکه اجازه دهید او به درون ( وجود ) شما نفوذ کند .

ایا صداقت همیشه بهترین سیاست است ؟
اگر می خواهید رازی را دور از همسرتان نگه دارید بهتر است دلایل منطقی و ارزشمندی برای خود داشته باشید .
شما نباید از این که رازتان را برای همسرتان اشکار نمی کنید " ناراحت یا خجالت زده باشید . اگر رازی نهان در گذشته دارید لزومی ندارد از پنهان نگه داشتن ان ناراحت باشید حتی نیازی نیست از اتفاقات بد گذشته تان شرمگین باشید . اگر کسی رازی را با شما در میان می گذارد و از شما می خواهد به کسی نگویید لازم نیست برای اثبات صداقت ان را برای شوهرتان تعریف کنید . همسران زیادی وجود دارند که سال های سال به خوبی در کنار یکدیگر زندگی کرده اند و در عین حال رازهای شخصی برای خود دارند که هیچ وقت ان را با شوهرشان تقسیم نکرده اند . حفظ حریم شخصی برای هر انسانی یک نیاز طبیعی است و ما حتما باید این موضوع را در روابط زناشویی مان رعایت کنیم .

بدانید چه زمانی باید رازی را برای همسرتان باز گویید .



secretlove

secretlove

http://secretlove.ParsiBlog.com

رازهای عاشقی1

چه رازهایی را به همسرتان نگویید ! - رازهای عاشقی1

رازهای عاشقی1

پر یا و سعید

رازهای عاشقی1

قالب بلاگفا

قالب پرشین بلاگ

قالب وبلاگ

Free Template Blog